SOSHIN Beenmode

  • SOSHIN heeft al 10 jaar de grootste collectie beenmode online met meer dan 4.000 artikelen direct uit voorraad leverbaar!
  • Bestel je voor 17:00 uur dan wordt jouw bestelling dezelfde dag nog verstuurd, zodat jij het morgen al in huis hebt!
  • Artikelprijzen zijn exclusief verzendkosten. GRATIS verstuurd in NL bij orders boven € 25,00 (anders € 2,95 per order)

Verzenden & Controle

JE BESTELLING IS GEPLAATST
SOSHIN heeft alle artikelen, die je kunt bestellen op de site, ook zelf op voorraad.  Zodra jouw bestelling is afgerond en betaald, wordt deze direct ingepakt en dezelfde dag nog naar je verstuurd.  Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je direct een email van SOSHIN.

NB Zorg er aub voor, dat het juiste adres (straatnaam, huisnummer én postcode) goed is ingevuld. Als je zelf verkeerde adresgegevens hebt ingevuld op de site, waardoor jouw bestelling niet kon worden bezorgd, dan vergoedt SOSHIN dit niet.  Mocht de bestelling retour komen bij SOSHIN, dan zullen we haar nogmaals naar je versturen, maar mocht het pakket niet meer retour komen, dan zal SOSHIN geen nieuwe bestelling naar je versturen en ook niet het bedrag van je bestelling terug naar je overmaken.

NEUTRAAL VERSTUURD
Jouw bestelling wordt in de regel verpakt in een blanco envelop, maar mocht de bestelling te groot zijn, dan proberen we haar te verpakken in twee blanco enveloppen, zodat je niet naar het postkantoor hoeft om je bestelling op te halen.  Is de bestelling te groot, dan wordt ze als pakket verstuurd.

Let op! Bij een pakket zetten wij als afzender altijd Satra Transport als afzender. Dit is het standaard transportbedrijf van SOSHIN en is gevestigd op hetzelfde adres.

BEZORGTIJD
Wij maken voor de verzending van de meeste bestellingen gebruik van PostNL. PostNL levert 95% van haar zendingen de volgende dag al, maar het kan een keer voorkomen dat er een vertraging ontstaat bij de bezorging van jouw bestelling door PostNL, waardoor het iets langer duurt dan normaal. Als je hebt gekozen voor het leveren bij een afhaalpunt, hou er dan rekening mee dat dit over het algemeen 3 tot 5 werkdagen duurt.  Je ontvangt van de vervoerder een email zodra jouw bestelling gereed ligt om op te halen.  Voor bestellingen naar België en Duitsland geldt een bezorgtijd van 3 tot 5 werkdagen.

NOG NIET BEZORGD?
Heb je na één week nog steeds jouw bestelling niet ontvangen? Neem dan contact op met SOSHIN via info@soshin.nl Vermeld hierbij ook het ordernummer van jouw bestelling, zodat we alles zo snel mogelijk kunnen nakijken.

OPHALEN BIJ SOSHIN
Je kunt je bestelling ook ophalen bij ons kantoor op de Ary Koplaan 14 F in Vlaardingen. Plaats hiervoor een bestelling via de webshop van SOSHIN en kies voor de optie Ophalen bij SOSHIN. In het vakje met opmerkingen kun je ons laten weten wanneer je de bestelling wilt ophalen, zodat wij alles alvast voor je kunnen klaarleggen.  Uiteraard kun je ons ook emailen of bellen hierover.

Je kunt ervoor kiezen om de betaling direct via de webshop te doen of je kunt het bedrag contant betalen op ons kantoor, maar doe dit wel zo gepast mogelijk, aangezien we niet veel wisselgeld hebben.  Pin-betalingen zijn helaas niet mogelijk op ons kantoor.

Wil je de bestelling liever telefonisch doorgeven, dan kan dat ook via 010 - 262 07 55 

GEEN FYSIEKE WINKEL

SOSHIN heeft alleen een kantoor in Vlaardingen en geen fysieke winkel, dus het is niet mogelijk om naar ons kantoor te komen en alle artikelen te komen bekijken. 

OPHALEN BIJ EEN OPHAALPUNT VAN DHL OF KIALA

Wil je jouw bestelling naar een DHL Parcelshop of naar een Kiala punt verstuurd hebben, dan kun je dit aangeven bij het afronden van je bestelling.  In het vakje met opmerkingen kun je dan het adres aangeven van het ophaalpunt, zodat wij het verder in orde kunnen maken. Voor het bezorgen bij een DHL Parcelshop of Kiala punt rekenen wij extra kosten.  Hou er rekening mee, dat het versturen naar een ophaalpunt 3 tot 5 werkdagen duurt.  Je ontvangt van de vervoerder een email, zodra jouw bestelling klaar ligt voor je.


CONTROLE
Controleer bij aflevering van je bestelling of het artikel aan de overeenkomst beantwoordt. Heeft het door jouw bestelde artikel de juiste kleur en is de door jou bestelde maat geleverd?

Heb je een artikel besteld, maar per ongeluk een ander artikel ontvangen of misschien een verkeerde maat? Onze excuses! Natuurlijk mag je het artikel kosteloos ruilen.  Stuur ons een mailtje en vermeld hierin je ordernummer en wat er mis is gegaan met jouw bestelling.  Stuur het ontvangen artikel en een printje van het mailtje dat je ons hebt gestuurd naar ons op. Vergeet het pakketje niet te frankeren, natuurlijk zullen wij de frankeerkosten vergoeden.

Het artikel dat wordt teruggestuurd, dient onbeschadigd en niet gepast of gedragen te zijn en de verpakking van het artikel dient volledig en ook onbeschadigd te zijn.  Is dit niet het geval, dan kan het artikel niet meer worden geruild.

UIT DE VERPAKKING HALEN
Een artikel mag uit de verpakking worden gehaald, maar zowel het artikel als ook de verpakking dienen te allen tijde onbeschadigd te blijven, dus doe dit alsjeblieft voorzichtig! Een artikel met een beschadigde of niet volledige verpakking kan niet meer worden geruild.

Let op! Wij controleren het geretourneerde artikel zorgvuldig op beschadigingen en gebruikerssporen. Indien deze aanwezig zijn, wordt geen nieuw artikel opgestuurd of geld teruggegeven. Wil je het beschadigde of gedragen artikel terug? Dan kan dit tegen vergoeding van verzendkosten.

NIET PASSEN EN NIET DRAGEN
In verband met de hygiëne kunnen veruit de meeste artikelen niet meer geruild worden nadat het is gepast en/of gedragen. Kijk dus altijd goed naar de kledingmaten of eventueel de maattabel bij elk artikel of stuur een e-mail naar info@soshin.nl als je twijfelt. We helpen je graag met het vinden van de juiste maat.  Bij elk artikel op de site van SOSHIN staat voor alle duidelijkheid of het wel of niet gepast mag worden.

Brands We Love

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Socialmedia

© Copyright 2017 SOSHIN Beenmode - Powered by Lightspeed - Theme by totalli t|m e-commerce