Menu
0
16 jaar online | 54.702 klanten
Wij versturen tot 23:00 uur
1.226 artikelen online
Klanten geven ons een 9,3 !
Nú 10% korting met code: HAPPYDAYS

Retourneren

Controleer bij aflevering van je bestelling of het artikel aan de overeenkomst beantwoordt. Heeft het door jouw bestelde artikel de juiste kleur en is de door jou bestelde maat geleverd?
Heb je een artikel besteld, maar per ongeluk van ons een ander artikel ontvangen of een verkeerde maat? Onze excuses! Natuurlijk mag je het artikel kosteloos ruilen.  Stuur ons dan binnen 30 dagen een mailtje en vermeld hierin je ordernummer en wat er mis is gegaan met jouw bestelling.  Stuur het ontvangen artikel, de (kopie van de) meegeleverde pakbon en een printje van het mailtje dat je ons hebt gestuurd naar ons op. Vergeet het pakketje niet te frankeren, maar natuurlijk zullen wij de frankeerkosten vergoeden. Uiteraard geldt dit niet als je zelf een verkeerde maat, kleur of artikel hebt besteld.Het artikel dat wordt teruggestuurd, dient onbeschadigd en niet gepast of gedragen te zijn en de verpakking van het artikel dient volledig en ook onbeschadigd te zijn.  Is dit niet het geval, dan kan het artikel niet meer worden geruild. Bij elk artikel staat onderaan bij de Opties of een artikel wel of niet gepast mag worden. Veruit de meeste artikelen mogen niet gepast worden, maar lees dit goed na op de artikelpagina. Als het artikel wel gepast mag worden, dan kun je deze uiteraard ook na het passen gewoon nog retourneren.

Een artikel mag uit de verpakking worden gehaald, maar zowel het artikel als ook de verpakking dienen te allen tijde onbeschadigd te blijven, dus doe dit alsjeblieft voorzichtig! Een artikel met een beschadigde of niet volledige verpakking kan niet meer worden geruild.Let op! Wij controleren het geretourneerde artikel zorgvuldig op beschadigingen en gebruikerssporen. Indien deze aanwezig zijn, wordt geen nieuw artikel opgestuurd of geld teruggegeven. Wil je het beschadigde of gedragen artikel terug? Dan kan dit tegen vergoeding van verzendkosten.

In verband met de hygiëne kunnen veruit de meeste artikelen niet meer geruild worden nadat het is gepast en/of gedragen. Kijk dus altijd goed naar de kledingmaten of eventueel de maattabel bij elk artikel of stuur een e-mail naar [email protected] als je twijfelt. We helpen je graag met het vinden van de juiste maat.  Bij elk artikel op de site van SOSHIN.nl staat voor alle duidelijkheid of het wel of niet gepast mag worden.

Heb je jouw artikel ontvangen, maar is het toch niet wat je ervan had verwacht? Meldt dit dan via e-mail binnen 14 dagen na aflevering aan [email protected] Je bent niet verplicht om een e-mail te sturen of om een toelichting te geven, maar voor ons zou dat natuurlijk wel zo prettig zijn, zodat we weten wat we kunnen verbeteren. Indien je later dan de wettelijke zichttermijn van 30 dagen een bericht stuurt, kunnen we het artikel helaas niet meer terugnemen.
Nadat je ons (binnen de zichttermijn van 30 dagen) hebt gemeld dat je iets retour gaat sturen, heb je na de zichttermijn van 30 dagen, nog eens 14 dagen om het desbetreffende artikel(en) retour te sturen.
Stuur met het retourpakketje ook altijd de (kopie van de) meegeleverde pakbon of iets anders waar je volledige naam en het ordernummer op staan mee terug, zodat we kunnen zien wiens retour dit is. Alleen een postcode op het retourpakje noteren is niet voldoende. Zonder (kopie van de) pakbon of een briefje met volledige naam en ordernummer kunnen we jouw retour niet in behandeling nemen.Ben je niet tevreden, heb je het artikel niet gepast of gedragen en is de verpakking onbeschadigd, dan kunnen we het artikel uiteraard terugnemen. In verband met de hygiëne kunnen wij geen artikelen terugnemen waarvan de verpakking is beschadigd en/of het artikel gebruikersporen of beschadigingen vertoont.Je retourneert het artikel naar onderstaand adres en je krijgt het bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour door ons teruggestort op jouw rekening als we het artikel in goede orde retour hebben ontvangen.

SOSHIN.nl
Taanderijstraat 25 A
3133 ET  Vlaardingen 

De kosten van het retourneren van een artikel zijn voor rekening klant, tenzij het een fout van SOSHIN.nl betreft qua versturen of het een duidelijke productiefout betreft (in dat geval krijg je de kosten voor het retourneren vergoed). Zorg er in elk geval voor, dat de retourzending voldoende gefrankeerd is, zodat deze ook daadwerkelijk bij ons wordt bezorgd.
Als je de complete bestelling op de hiervoor aangegeven wijze correct retour stuurt, dan wordt naast het bedrag van de artikelen ook de door jou betaalde verzendkosten (dus de kosten die je hebt betaald voor het versturen van de bestelling vanaf SOSHIN.nl naar jou) aan je terug betaald. Het bedrag wordt teruggestort op de rekening, die je hebt gebruikt om de bestelling destijds te betalen.

Als je bestelling retour komt door PostNL, omdat het niet door jou is opgehaald bij een afhaalpunt, dan worden de door jou betaalde verzendkosten niet vergoed én we rekenen een bedrag van € 14,00 voor het retour laten komen van de bestelling vanaf het afhaalpunt naar SOSHIN en voor handling -en administratiekosten. Je krijgt dus alleen het bedrag van de artikelen teruggestort minus de 14,00 euro handling -en administratiekosten. Dit komt doordat wij niet alleen kosten hebben gemaakt met het inpakken en het versturen van jouw bestelling, maar ook 2x de verzendkosten aan PostNL moeten betalen. 1x voor het opsturen en 1x voor het retour laten brengen van je bestelling vanaf het afhaalpunt terug naar SOSHIN en daarnaast nog een hoop tijd kwijt zijn met het terug op voorraad boeken en zetten van de artikelen en de administratieve handeling hiervan. Check de link met Track&Trace dus regelmatig om te zien waar jouw bestelling zich bevindt!

Wil je je bestelling annuleren? Stuur dan een e-mail naar [email protected] en we maken het gelijk in orde.

Je kunt hier ons herroepingsformulier downloaden.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar ( [email protected] ). Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Inschrijven

Account aanmaken

Met een account blijven artikelen bewaard in je shoppingbag, kun je bestellingen nakijken en een handig verlanglijstje maken!

Account aanmaken

Al bijna van jou....

Je hebt nog geen artikelen in je Shoppingbag

Totaal incl. btw:€0,00

Taal & Valuta