SOSHIN Beenmode

  • SOSHIN heeft al 10 jaar de grootste collectie beenmode online met meer dan 4.000 artikelen direct uit voorraad leverbaar!
  • Bestel je voor 17:00 uur dan wordt jouw bestelling dezelfde dag nog verstuurd, zodat jij het morgen al in huis hebt!
  • Artikelprijzen zijn exclusief verzendkosten. GRATIS verstuurd in NL bij orders boven € 25,00 (anders € 2,95 per order)

Retourneren / Herroepingsrecht

CONTROLE
Controleer bij aflevering van je bestelling of het artikel aan de overeenkomst beantwoordt. Heeft het door jouw bestelde artikel de juiste kleur en is de door jou bestelde maat geleverd?

Heb je een artikel besteld, maar per ongeluk een ander artikel ontvangen of misschien een verkeerde maat? Onze excuses! Natuurlijk mag je het artikel kosteloos ruilen.  Stuur ons dan binnen 14 dagen een mailtje en vermeld hierin je ordernummer en wat er mis is gegaan met jouw bestelling.  Stuur het ontvangen artikel, de (kopie van de) meegeleverde pakbon en een printje van het mailtje dat je ons hebt gestuurd naar ons op. Vergeet het pakketje niet te frankeren, maar natuurlijk zullen wij de frankeerkosten vergoeden.

Het artikel dat wordt teruggestuurd, dient onbeschadigd en niet gepast of gedragen te zijn en de verpakking van het artikel dient volledig en ook onbeschadigd te zijn.  Is dit niet het geval, dan kan het artikel niet meer worden geruild. Bij elk artikel staat onderaan bij de Opties of een artikel wel of niet gepast mag worden. Veruit de meeste artikelen mogen niet gepast worden, maar lees dit goed na op de artikelpagina. Als het artikel wel gepast mag worden, dan kun je deze uiteraard ook na het passen gewoon nog retourneren.

UIT DE VERPAKKING HALEN
Een artikel mag uit de verpakking worden gehaald, maar zowel het artikel als ook de verpakking dienen te allen tijde onbeschadigd te blijven, dus doe dit alsjeblieft voorzichtig! Een artikel met een beschadigde of niet volledige verpakking kan niet meer worden geruild.

Let op! Wij controleren het geretourneerde artikel zorgvuldig op beschadigingen en gebruikerssporen. Indien deze aanwezig zijn, wordt geen nieuw artikel opgestuurd of geld teruggegeven. Wil je het beschadigde of gedragen artikel terug? Dan kan dit tegen vergoeding van verzendkosten.

NIET PASSEN EN NIET DRAGEN
In verband met de hygiëne kunnen veruit de meeste artikelen niet meer geruild worden nadat het is gepast en/of gedragen. Kijk dus altijd goed naar de kledingmaten of eventueel de maattabel bij elk artikel of stuur een e-mail naar info@soshin.nl als je twijfelt. We helpen je graag met het vinden van de juiste maat.  Bij elk artikel op de site van SOSHIN staat voor alle duidelijkheid of het wel of niet gepast mag worden.

NIET TEVREDEN / HERROEPINGSRECHT

Heb je jouw artikel ontvangen, maar is het toch niet wat je ervan had verwacht? Meldt dit dan via e-mail binnen 14 dagen na aflevering aan info@soshin.nl Je bent niet verplicht om een e-mail te sturen of om een toelichting te geven, maar voor ons zou dat natuurlijk wel zo prettig zijn, zodat we weten wat we kunnen verbeteren. Indien je later dan de wettelijke zichttermijn van 14 dagen een bericht stuurt, kunnen we het artikel helaas niet meer terugnemen.

Nadat je ons (binnen de zichttermijn van 14 dagen) hebt gemeld dat je iets retour gaat sturen, heb je na de zichttermijn van 14 dagen, nog eens 14 dagen om het desbetreffende artikel(en) retour te sturen.

Stuur met het retourpakketje ook altijd de (kopie van de) meegeleverde pakbon of iets anders waar je volledige naam en het ordernummer op staan mee terug, zodat we kunnen zien wiens retour dit is. Alleen een postcode op het retourpakje noteren is niet voldoende. Zonder (kopie van de) pakbon of een briefje met volledige naam en ordernummer kunnen we jouw retour niet in behandeling nemen.

Ben je niet tevreden, heb je het artikel niet gepast of gedragen en is de verpakking onbeschadigd, dan kunnen we het artikel uiteraard terugnemen. In verband met de hygiëne kunnen wij geen artikelen terugnemen waarvan de verpakking is beschadigd en/of het artikel gebruikersporen of beschadigingen vertoont.

Je retourneert het artikel naar onderstaand adres en je krijgt het bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour door ons teruggestort op jouw rekening als we het artikel in goede orde retour hebben ontvangen.

SOSHIN Beenmode
Arij Koplaan 14 F
3132 AA  Vlaardingen 

De kosten van het retourneren van een artikel zijn voor rekening klant, tenzij het een fout van SOSHIN betreft qua versturen of het een duidelijke productiefout betreft (in dat geval krijg je de kosten voor het retourneren vergoed). Zorg er in elk geval voor, dat de retourzending voldoende gefrankeerd is, zodat deze ook daadwerkelijk bij ons wordt bezorgd.

Als je de complete bestelling op de hiervoor aangegeven wijze correct retour stuurt, dan wordt naast het bedrag van de artikelen ook de door jou betaalde verzendkosten (dus de kosten die je hebt betaald voor het versturen van de bestelling vanaf SOSHIN naar jou) aan je terug betaald. Het bedrag wordt teruggestort op de rekening, die je hebt gebruikt om de bestelling destijds te betalen.

WEL GEPAST, MAAR NIET TEVREDEN

Klopt de maattabel naar jouw idee niet, omdat het artikel te groot of te klein is, of is er iets anders met het artikel aan de hand, waar je pas achter kunt komen als je het gepast hebt? Neem dan direct (of uiterlijk binnen 14 dagen) contact met ons op via het e-mailadres info@soshin.nl en we gaan samen zoeken naar een oplossing.


ANNULEREN

Wil je je bestelling annuleren? Stuur dan een e-mail naar info@soshin.nl

HERROEPINGSFORMULIER

Je kunt hier ons herroepingsformulier downloaden.

BEMIDDELING VIA STICHTING WEBWINKELKEUR

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar ( info@soshin.nl ). Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 


SUGGESTIES

Vind jij dat iets beter kan, heb je een goed idee voor de website of heb je een klacht over de service? Laat het ons weten! Stuur een e-mail naar info@soshin.nl

 

Brands We Love

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Socialmedia

© Copyright 2017 SOSHIN Beenmode - Powered by Lightspeed - Theme by totalli t|m e-commerce